AMA #1 Kultura organizacyjna w trakcie i po koronawirusie

AMA #1 Kultura organizacyjna w trakcie i po koronawirusie

Czy zastanawiałeś się jak w czasach COVID-19 zmienia się zbiór norm i wartości w organizacjach? A może już doświadczasz tego, że w Twojej firmie zmienia się klimat organizacyjny? Zmieniają się zasady dotyczące naszego zachowania, reguły spotkań, efektywność naszej pracy, oczekiwania. Zmieniają się też nasze nastroje, odczucia, przekonania, motywacja. Z jednej strony łączy nas ten sam problem, więc jesteśmy silni grupą, z drugiej pozostajemy z tym problemem w izolacji.

W końcu przyjdzie dzień, kiedy wrócimy do pracy. Czy powrót będzie łatwiejszy niż praca zdalna, dla tych, którzy wcześniej jej nie praktykowali? Czy “nowa normalność” przyniesie nową kulturę organizacyjną? Czy powinniśmy oczekiwać zmian, a jeśli tak, to w jakim zakresie? A może to my sami się zmieniliśmy?

Już wiele pytań postawiłam przed sobą w związku z tematem “Kultura organizacyjna w trakcie i po koronawirusie”, na wiele poszukuję odpowiedzi każdego dnia – ten temat żywo mnie interesuje! Bacznie przyglądam się temu, co dzieje się na rynku i w wielu firmach nie tylko na lokalnym podwórku.

Tak zrodził się pomysł webinaru w formule AMA, czyli Ask Me Anything. Tym samym chcę zachęcić Was do szerokiej dyskusji w tym temacie.

Plan przedstawia się następująco:

  1. Zapisz się na sesję AMA #1 “Kultura organizacyjna w czasach koronawirusa”
  2. Zadaj pytanie, na które chcesz poznać odpowiedź za pośrednictwem aplikacji Sli.do: https://app.sli.do/event/8tvooawj
  3. Oddaj w Sli.do głos na pytania innych uczestników, które najbardziej Cię interesują
  4. Podczas sesji AMA odpowiem na pytania zgodnie z ilością głosów, jakie zdobędą oraz na pytania zadane bezpośrednio w trakcie sesji :)
  5. Na pytania, na które nie zdążę odpowiedzieć w trakcie sesji, odpowiem na blogu kjarocka.pl

Informacje organizacyjne:

  • Spotykamy się online 26 maja 2020 o godzinie 18.00 przed komputerem czy telefonem, jak Ci wygodniej!
  • Prelekcja odbędzie się za pośrednictwem aplikacji Zoom – link do spotkania dostaniesz drogą mailową przed wydarzeniem
  • Czas trwania sesji AMA: 60 minut
  • Uczestnictwo jest bezpłatne :)

Więcej szczegółów sukcesywnie na stronie Karolina Jarocka Project Management.

Do usłyszenia!

Więcej wpisów autora: Karolina Jarocka

Rambo PM, czyli osobowość typu A w projekcie

Bycie PM’em to niełatwe zadanie, stresogenne, wymagające pewnych predyspozycji, zarówno tych indywidualnych,...
Czytaj dalej

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *