Biuro Projektów jest centrum kompetencji w zarządzaniu projektami. Właściwie kompetencje i wiedza, jakie posiada są jego największym kapitałem, jednak czy suma know-how i doświadczeń poszczególnych project managerów świadczy o poziomie wiedzy tej komórki organizacyjnej? Niestety nie. Wiedza ta, jeśli nie jest dystrybuowana, pozostaje często rozproszona i zdefragmentaryzowana (tworzą się tzw. „mury” i „kominy”), co znacznie osłabia BP i efektywność jego działań w organizacji. Odpowiedzią na brak wiedzy może być zdobywanie jej, co jednak zrobić z wiedzą już zdobytą? Transferować! I o tym będzie ten artykuł. Aby dowiedzieć się czym jest transfer wiedzy w Biurze Projektów oraz jak go zapewnić, zapraszam na strony 15. numeru kwartalnika “Strefa PMI”.
“Transfer wiedzy w Biurze Projektów” w kwartalniku “Strefa PMI”
0
Facebook
Twitter
LinkedIn
E-mail
Więcej wpisów autora: Karolina Jarocka
Czytaj dalej
Jak zostać Project Managerem? #2 CV i rozmowa kwalifikacyjna
W poprzednim poście z cyklu “Jak zostać project managerem” poradziłam Ci, abyś...