“Transfer wiedzy w Biurze Projektów” w kwartalniku “Strefa PMI”

Transfer wiedzy w Biurze Projektów

Biuro Projektów jest centrum kompetencji w zarządzaniu projektami. Właściwie kompetencje i wiedza, jakie posiada są jego największym kapitałem, jednak czy suma know-how i doświadczeń poszczególnych project managerów świadczy o poziomie wiedzy tej komórki organizacyjnej? Niestety nie. Wiedza ta, jeśli nie jest dystrybuowana, pozostaje często rozproszona i zdefragmentaryzowana (tworzą się tzw. „mury” i „kominy”), co znacznie osłabia BP i efektywność jego działań w organizacji. Odpowiedzią na brak wiedzy może być zdobywanie jej, co jednak zrobić z wiedzą już zdobytą? Transferować! I o tym będzie ten artykuł. Aby dowiedzieć się czym jest transfer wiedzy w Biurze Projektów oraz jak go zapewnić, zapraszam na strony 15. numeru kwartalnika “Strefa PMI”.

Więcej wpisów autora: Karolina Jarocka

Przyczyny porażek w projektach – wyciągaj wnioski albo giń! Retrospekcja w waterfall’u

Pracując w branży, w której kryteria sukcesu jeszcze wciąż mierzone są odchyleniami...
Czytaj dalej

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *