“Transfer wiedzy w Biurze Projektów” w kwartalniku “Strefa PMI”

Transfer wiedzy w Biurze Projektów

Biuro Projektów jest centrum kompetencji w zarządzaniu projektami. Właściwie kompetencje i wiedza, jakie posiada są jego największym kapitałem, jednak czy suma know-how i doświadczeń poszczególnych project managerów świadczy o poziomie wiedzy tej komórki organizacyjnej? Niestety nie. Wiedza ta, jeśli nie jest dystrybuowana, pozostaje często rozproszona i zdefragmentaryzowana (tworzą się tzw. „mury” i „kominy”), co znacznie osłabia BP i efektywność jego działań w organizacji. Odpowiedzią na brak wiedzy może być zdobywanie jej, co jednak zrobić z wiedzą już zdobytą? Transferować! I o tym będzie ten artykuł. Aby dowiedzieć się czym jest transfer wiedzy w Biurze Projektów oraz jak go zapewnić, zapraszam na strony 15. numeru kwartalnika “Strefa PMI”.

Więcej wpisów autora: Karolina Jarocka

Dlaczego projekty źle (się) kończą? The Chaos Report i przyczyny porażek projektów

Słynny, choć stary już raport The Standish Group zatytułowany “Chaos” (1995) pokazuje,...
Czytaj dalej

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *