Warsztaty Project Managerów vol. 1!

Warsztaty Project Managerów vol. 1

Uwaga, uwaga! Zachęceni sukcesem Śniadań Project Managerów do życia powołujemy nową inicjatywę – Warsztaty Project Managerów. Jest to seria krótkich, 3-godzinnych, ale intensywnych szkoleń dla kierowników projektów. Naszym celem jest szerzenie wiedzy z zakresu zarządzania projektami, skoncentrowanie się na aspektach praktycznych, dzielenie się dobrymi projektowymi praktykami, a także kontynuowanie misji, jaką zapoczątkowaliśmy Śniadaniami, a którą realizować chcemy również poprzez Warsztaty – jest to budowanie zawodowej społeczności – społeczności project managerów.

Nowa seria szkoleń obejmie różnorodne zagadnienia i umiejętności potrzebne do efektywnej pracy w roli kierownika projektu. Uczestnicy będą mieli możliwość poznania narzędzi i technik w zarządzania projektami, zmierzenia się z realnymi przykładami z życia oraz wymienienia się doświadczeniami z kolegami po fachu :) Koordynatorem przedsięwzięcia jest współautor bloga – Maciej Bieniasz, który czuwać będzie nad programem merytorycznym warsztatów oraz ich rozwojem. Maciek, ogromne podziękowanie za zaangażowanie!

Warsztaty Project Managerów vol. 1 startują już 23 lutego 2019. Poprowadzi je jeden z uczestników Śniadań Project Managerów i sympatyk tego wydarzenia – Łukasz Góralczyk. Certyfikowany project manager, od kilkunastu lat odpowiada za budowę i rozwój systemów zarządzania ryzykiem operacyjnym oraz procesów biznesowych. Podczas inauguracyjnej sesji wprowadzi nas do procesu zarządzania ryzykiem. Jest nam niezmiernie miło, zważywszy, że z ową inicjatywą Łukasz wyszedł sam – serdecznie dziękujemy! :)

Plan na Warsztaty Project Managerów vol. 1 prezentuje się następująco:

  1. Wprowadzenie do zarządzania ryzykiem (5-10 min.)
  2. Podstawowe zagadnienia związane z zarządzaniem ryzykiem (5-10 min.)
  3. Warsztaty praktyczne (60-90 min.)
  4. Omówienie wybranych elementów procesu zarządzania ryzykiem (30-60 min.)
  • Kontekst, zakres, kryteria
  • Identyfikacja
  • Postępowanie
  1. Podsumowanie warsztatów (5-10 min.)

Przekazuję Wam jeszcze parę słów od Łukasza, choć mam nadzieję, że już w tym miejscu dodatkowa zachęta nie jest potrzebna :)

Starasz się przewidywać, co może nie pójść zgodnie z planem? Nie sypiasz po nocach, myśląc o tym dlaczego tak się stanie? Wkładasz całe serce w to co robisz, Twoje zaangażowanie nie zapobiega jednak nieprzewidzianym zdarzeniom? A jak często rozważasz, że coś pójdzie lepiej niż zaplanowano? 

Nasze spotkanie wprowadzeni odrobinę porządku do nieuporządkowanego świata niepewności i ryzyka, pokazując, że ryzyko to nie tylko czarna chmura wisząca nad realizacją projektu, ale nierzadko nowe możliwości.

Przedstawiając podstawowe wymagania i działanie procesu zarządzania ryzykiem w kontekście zarządzania projektami, poszukamy języka, który pozwoli wykorzystać możliwości kwantyfikacji ilościowej do szacowania ryzyka. Zastanowimy się jak nim efektywnie zarządzać oraz wpisać zarządzanie ryzykiem w proces prowadzenia projektu, niekoniecznie tylko poprzez samą budowę rejestrów ryzyka i malowania czerwono-zielonych matryc.

Porozmawiamy także nieco o procesach biznesowych w tym kontekście. Wszystko to w oparciu o praktyczne case study przy wykorzystaniu niezwykłych narzędzi.

Warsztaty Project Managerów vol. 1 – informacje organizacyjne:

  • Gdzie: Akademia Górniczo-Hutnicza w Krakowie, budynek B1, sala 015 (niski parter)
  • Kiedy: 23/02/2019, godz. 10:00
  • Cena: 60 zł/ osobę
  • Zapisy: klik!

Jeżeli chce rozwijać się w roli Project Managera i zdobywać praktyczną wiedzę z tego obszaru, to nowa seria Warsztatów Project Managerów jest właśnie dla Ciebie! Nie zwlekaj i się zapisz! Ilość miejsc jest ograniczona. Do zobaczenia! :)

Łukasz Góralczyk

Łukasz Góralczyk – manager ds. ryzyka, jest absolwentem Akademii Ekonomicznej w Krakowie o profilu rachunkowość zarządcza. Od kilkunastu lat odpowiada za budowę i rozwój systemów zarządzania ryzykiem operacyjnym oraz procesów biznesowych w Grupie SIG Polska oraz całej SIGplc Group. Jednym z wyróżnień, którym nasz przyszły może się pochwalić jest uzyskanie najniższej oceny ryzyka dla zarządzanego systemu ryzyka i kontroli wewnętrznej od tak znanych firm jak: Deloitte, PWC oraz Ernst&Young.

Łukasz jest również certyfikowanym PM, który od kilku lat zarówno samodzielnie jak i współpracując z Dekra Polska zajmuje się wdrożeniami systemów zarządzania oraz prowadzeniem projektów szkoleniowych i warsztatów. Członek zespołu odpowiedzialnego za implementację normy ISO31000 w Polsce z ramienia Stowarzyszenia Menedżerów Ryzyka POLRISK, a także współtwórca systemu zarządzania jakością ISO9001 w TUiR WARTA S.A.

 

Więcej wpisów autora: Karolina Jarocka

Project Manager – motywacja do wyboru zawodu, czyli co nas kręci, co nas podnieca

W toku lat pracy zaobserwowałam, że motywacja do zostania project managerem bywa...
Czytaj dalej

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *