Śniadanie Project Managerów vol. 24 online!

Śniadanie Project Managerów vol. 24

Śniadanie Project Managerów vol. 24 online skupi się na samoorganizacji i spróbuje odpowiedzieć na pytanie, czy trwała samoorganizacja w firmie komercyjnej jest w ogóle możliwa.

Naszym gościem będzie dr Andrzej Jeznach, który uważa, że samozarządzanie jest możliwe, ale wymaga spełnienia wielu warunków. Czy możemy nazwać go ekspertem w tej dziedzinie? Zdecydowanie, bo już przed blisko dziesięcioma laty zaczął wprowadzać samozarządzanie w swojej firmie, co opisał w książce “Szef, który ma czas”. Książka ta została nominowana do tytułu najlepszego poradnika biznesowo-ekonomicznego w konkursie Economicus 2017, organizowanym przez “Dziennik Gazeta Prawna”. Dwa lata później następna jego książka, “Szef, który myśli”, także uzyskała podobną nominację. W obydwu pozycjach autor dzieli się szczerze swoimi doświadczeniami oraz refleksjami dotyczącymi samozarządzania.

Andrzej Jeznach jest inżynierem i doktorem nauk ekonomicznych. Swoją karierę zawodową rozpoczął przed czterdziestoma laty w międzynarodowych koncernach w Hamburgu. Kilka lat spędził w Moskwie jako szef przedstawicielstwa BMW. Trzy dekady temu założył swoją pierwszą firmę, w Hamburgu, następnie inne w Rosji. Niedawno stery swojej organizacji przekazał młodszemu pokoleniu, ale nie tak jak sobie planował, tzn. że odejdzie od zarządu, zachowa część swoich udziałów i przejdzie do rady nadzorczej. Okazało się, że zgrany od lat zespół, pracujący bardzo efektywnie, nie był w stanie utrzymać tego systemu. Zabrakło lidera! Ten właśnie paradoks wyjaśnia w swojej najnowszej, wydanej w maju tego roku, książce “Szef, którego szukamy. Rzecz o odpowiedzialności”.

Śniadanie Project Managerów vol. 24 to spotkanie, podczas którego dowiesz się, jakie warunki muszą być spełnione, aby samozarządzanie funkcjonowało.

Usłyszysz także:

  • dlaczego szczególnie samozarządzające organizacje potrzebują liderów,
  • jak rozumieć rolę odpowiedzialności w firmach bez hierarchii,
  • o tym, że samozarządzanie jest możliwe, ale nieprawdą jest, że funkcjonuje zawsze i wszędzie,
  • o przykładach funkcjonujących samoorganizacji, ale i o takich, które nie spełniły warunków niezbędnych dla samozarządzania i drogo za to zapłaciły.

Informacje organizacyjne

  • Kiedy: spotykamy się online 19 czerwca 2021 o godz. 10:00 przed komputerem czy telefonem, jak Ci wygodniej!
  • Gdzie: prelekcja odbędzie się za pośrednictwem aplikacji Zoom – link do spotkania dostaniesz drogą mailową przed wydarzeniem
  • Czas trwania prelekcji: 45 minut
  • Czas trwania wydarzenia: to zależy od Was i ilości pytań, zarezerwuj 1,5 h :)
  • Cena: udział w wydarzeniu jest bezpłatny
  • Zapisy: klik!

Jeśli nadal zastanawiasz się czy trwała samoorganizacja w firmie komercyjnej jest w ogóle możliwa dołącz do nas 19 czerwca!

Już dziś dołącz też do grupy Wydarzenia Project Managerów na Facebooku, gdzie będziesz otrzymać najświeższe informacje na temat Śniadań Project Managerów oraz śledź stronę Karolina Jarocka Project Management.

Bądź z nami tego dnia!

Więcej wpisów autora: Karolina Jarocka

Polish Project Excellence Awards 2018

Co roku Stowarzyszenie IPMA Polska – organizacja non-profit, której misją jest umożliwienie wymiany...
Czytaj dalej

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *