“Transfer wiedzy w Biurze Projektów” w kwartalniku “Strefa PMI”

Transfer wiedzy w Biurze Projektów

Biuro Projektów jest centrum kompetencji w zarządzaniu projektami. Właściwie kompetencje i wiedza, jakie posiada są jego największym kapitałem, jednak czy suma know-how i doświadczeń poszczególnych project managerów świadczy o poziomie wiedzy tej komórki organizacyjnej? Niestety nie. Wiedza ta, jeśli nie jest dystrybuowana, pozostaje często rozproszona i zdefragmentaryzowana (tworzą się tzw. „mury” i „kominy”), co znacznie osłabia BP i efektywność jego działań w organizacji. Odpowiedzią na brak wiedzy może być zdobywanie jej, co jednak zrobić z wiedzą już zdobytą? Transferować! I o tym będzie ten artykuł. Aby dowiedzieć się czym jest transfer wiedzy w Biurze Projektów oraz jak go zapewnić, zapraszam na strony 15. numeru kwartalnika “Strefa PMI”.

Więcej wpisów autora: Karolina Jarocka

Konkurs! Do wygrania “Scrum, czyli jak robić dwa razy więcej, dwa razy szybciej”

Wejdź na stronę https://www.facebook.com/kjarocka/ i weź udział w konkursie! Do wygrania bestseller...
Czytaj dalej

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *